субота, 25. јун 2022.

Побори - Cћeпaц Стањевић продаје земљу Митрополиту Сави 15. септембра 1740.

  


Cћeпaц Стањевић продаје земљу Митрополиту Сави

15. септембра 1740.

 

Ва име Христа, амин. На 1740, сeктeврија 15.

 

Да јест веденије васакому человеку, пред ким изиде сије писаније, како ја Cћeпaц Јовов Стањевић продадох господину владики Сави баштину Дубоки до васколик са свијем поглављем и лазином, што је око њега, што се моје називаше. То продах от моје добре воље, а за моју потребу, да купим другу баштину Николе Вукова и Марка и Вукадина Стојанова. И ми стимaдури пођосмо на више речену баштину, очима видјесмо и ногама обидосмо и из наше кушенције баштину стимaсмо 100 и 40 грошах а у грош по 40 динарих и узесмо наше карате солите. И ја више писани Сћeпaц Јовов Стањевић бих подмирен на исти дан данашњи у све и за све готовијем динаром пред сједоцима ниже писанијема.

 

Ја поп Иван бих сједок како више пише, и ја поп Мојсиј Пламенац бих сједок како више пише.

 

И би сједок ја Јово поп и Вуко Андров и Марко Ђуканов; не умијући писат учинисмо крсте нашијема рукама †††

 

Писах ја поп Марко Мрковић по ријечи Сћепца Јовова Стањевића и бих сједок.

 

 
















Нема коментара:

Постави коментар