понедељак, 27. јун 2022.

Маини - Тестаменат Ђура Ивова 2 новембра 1744.

  




Тестаменат Ђура Ивова

2 новембра 1744.

 

Ва име Христа. На 1744, мјесеца нојевра 2. У Свете Петке

пред сједоцима, који те се подписат.

 

Да јест вједени је васакому чловеку, пред ким изиде сије писаније, како ја Ђуро Ивов находим се у тијелу немоћан, а у памети здрав и препоручујем моју душу Господу Богу и Пресветој Богородици и васем светим и чиним ови последњи мој тастаменат при мојојзи самрти за посједочити и потврдити мојему првоме тастаменту, којега сам учинио и за мојега здрава живота на 1741, априла 26, и тако га пофаљујем и потврђујем, да сам добро учинио, што сам оставио у ове двије цркве за душу моју и моијех мртвијех.

 

И јешче остаљам 2 печице винограда, што блех хранио за моју старост; једну на Царине, а другу на Сјенокосе; те двије печице остаљам у ове двије цркве, ђе и ову осталу моју задужбину.

 

И тко би помео ову моју задужбину, да ми ово размете, што сам наредио, не било му просто ни благословено, него му била свезата душа и тијело и да му Господ да, да не може наредити ни управити својијем, ни својом душом, него му била супарница Света Тројица мјесто милости.

 

И тому сједоци: поп Марко Руцовић, поп Никола Гиговић, Станиша Марков, Ђуро Алексин.

 

Писах ја поп Јово Гиговић по наредби Ђура Ивова пред сједоцима и бих сједок објема тастаментима, како више пишу.

 



 










Нема коментара:

Постави коментар