понедељак, 27. јун 2022.

Маини - Наплата мртве главе очине 12 априла 1746

  



Наплата мртве главе очине

12 априла 1746

 

Ва име Христа, амин 1746, априла 12.

 

Да јест веденије васакому чловеку, пред ким изиде сије писаније и да се зна на данашњи дан, како приступи Марко и Станко, браћа и синови Јова Ива Радулова и њих својта апрезенте пред Господином Митрополитом Владиком Савом и прифатише динаре од Митра Андрије Ђурина за главу оца својега како де ћаре албитварије, које су чињене пред Господином софра провидуром Марком Антонија Превижанца. И тако на данашњи дан ми више речена браћа и наша својта од сина Андрије Ђурина приватисмо како више да ћари за главу оца нашега, и још прифатисмо и побратимства и кумства, како је обичај од наше земље и називамо се измирени за главу покојнога нашега оца и умирници јесмо увијек вјечни, и на динашњи дан динар пресјекосмо; а биће потписато на име нас више реченијех за не умијући ми писати учињесмо крсте рукама нашијема за већу вјеру.

 

Ја поп Јово Гиговић свједочим како више пише.

 

Ми браћа Марко и Станко Јова Ива Радулова учинисмо крсте не умијући писат

 

Нико Ива Радулова учини крст †

Марко Јовов учини крст †

Ђуро Алексић учини крст †

Крстић Борета учини крст †

Иво Ников учини крст †

 

Ја Теодосије калуђер Господина Владике Саве писах по ријечи више реченијех.

 

 

 

 



 










Нема коментара:

Постави коментар