недеља, 26. јун 2022.

Побори - Митрополит Сава мијења земље с Марком и Пером Јововим 13 октобра 1741.

 



Митрополит Сава мијења земље с Марком и Пером Јововим

13 октобра 1741.

 

Во име Христа, амин. На 1741, октомврија 13 ден.

 

Да јест веденије всјакому человјеку, пред ким изиде сије писаније, како бише контенати господин владика Сава и Марко Јовов и Перо Јовов, да учине промјену за нижеименоване баштине. И бише контене обје парте да пошљу два стимадура Николу Вукова и Марка Дулетића. И ми стимaдури прво пођосмо у Цернчане на виноград господина владике, који му бјеше оставио Марко Парола за његову душу, ногама обидосмо и очим видјесмо и по нашој души виноград стимaсмо десет цекинах у злато. Отле пођосмо на Трипун-до, ногама обидосмо и очима видјесмо и Трипун-до стимасмо... и четири цекина. И отале пођосмо на Папратни До... седамнаест цекинах и пода њ што бјеше и... Два цекина, а страна извише њега два цекина. Иде господин владика Сава мо... сверх промјене, што их дохођане на дан... цекина у злато, а цекин сваки носаше... нижеписанијема. И ми... ја поп Милош Бајица... свједочим како више пише... својом руком †. Ја Раде Лазов бих свједок... не умијући писат учиних крест својом руком †

 

Писах ја поп Марко Мерковић, писах по ријечи обје парте, а пред свједоцима.

 

 

 














Нема коментара:

Постави коментар