недеља, 26. јун 2022.

Побори - Вуко Мартиновић продаје земљу Митрополиту Сави 20 септембра 1740.

  


Вуко Мартиновић продаје земљу Митрополиту Сави

20 септембра 1740.

 

Во име Христа, амин. На 1740, мјесеца септемврија 20 ден.

 

Да јест веденије всјакому чловеку, пред ким изиде сије писаније, како дођох ја Вуко Јовов Мартиновић господину владики Сави и продах му моју баштину, која ми бјеше остала от мојега таста Станише Јовова за појатом ниже пута на Стањевиће. То у продах от моје добре воље, како је стимаше стимaдури, које посласмо на баштину: Ива Јовова и Стијепа Крстова, и они рекоше и стимаше по њих кушeнциjи петдесет и четир гроша. И Тако ја Вуко Јовов от господина владике Саве подпуно аспре примих, а књигу му учиних.

 

И тому бише свједоци: Ђуро Јовов, Јово Попов, и ја поп Мојсеј Пламенац бих свједок; и ја поп Иван Никлан бих свједок.

 

Писах ja jeрмонах Василиј по ријечи више реченога Вука.

 

 
















 

Нема коментара:

Постави коментар