субота, 25. јун 2022.

Побори - Перо Радов продаје земљу Митрополиту Сави

 




Перо Радов продаје земљу Митрополиту Сави

4. априла 1738.

 

У име Христа, амин. 1738. априла 4.

 

Да се зна, како ја Перо Радов ш Његушах продадох од моје добре воље господину Владики Сави баштину на Вишковиће Горње од Трипун-Греде до Коника. Од шилока Зечева, а од сјевера Кустудића. И на друго мјесто според тога у Селишта зграде и појата и кућиште и гувно од Зечевића Доца до Конака. Кофин од југа Зечева, од сјевера Кустудића и по дну Зечева. То продадох цркви увијек за 70 грошах и за то бих подмирен у све и за све, и ту исту баштину бљex ја више речени Перо купио у Ника Вулова Франете и беше је стима кнез Нико и Раде Јовов и Лазо Николин. И пошто је продах и дах цркви у вијек друге стимадуре не водисмо, и ја исти Перо дах Владики књигу, што ми беше Франета учинио, пак му и ову учиних и утврдих. И то ми не бљеше ничим запачато.

 

И сему сједоци Ђикан Дабчев с Цетиња и Вуко Шпадијер.

 

 














Нема коментара:

Постави коментар