субота, 25. јун 2022.

Побори - Cћeпaц Јовов и др. продају земљу Митрополиту Сави 12 фебруара 1740.

  




Cћeпaц Јовов и др. продају земљу Митрополиту Сави

12 фебруара 1740.

 

Во име Христа, амин. На 1740, ферварија 12.

 

Да јест веденије васаком человјеку, пред ким изиде сије писаније, како ја Cћeпaц Јовов и зетови Станишини Вуко Јовов, Јово Радов, Јово Андров и наше домаћице Мара и Стана, Јована и Манда и ја Вуко Брајић Андров и моји синовци Марко Ђуканов и Станко Јовов, ми сви више речени договором продасмо цркви, господину владики Сави Пуничину продо за Распусни До за 38 грошах, и бисмо подмирени у све и за све и сваки узе којега што падаше. И бише стимaдури више писаној баштини Ђуро Јовов и Нико Крстов и Стијепо Крстов. И куфина баштини: оздола баштина Јова Андрова, а озгора пут комунски, што иде изнад Распутнога Дола, от југа баштина црковна и кућа, от сјевера Рудина Стане Вицка. И ми стимaдури узесмо наше карате.

 

Тому сједоци: Иво Јовов и Иво Андров и Иван Ђуров; не умијући писати учинисмо крсте нашом руком †††

 

Писах ја поп Марко Мрковић по ријечи Сћепца Јовова и његове дружине, који продаше више речену баштину.

 

 

 














Нема коментара:

Постави коментар