недеља, 26. јун 2022.

Побори - Cћeпaц Стањевић продаје земљу владики Сави 15 септембра 1740.

   


Cћeпaц Стањевић продаје земљу владики Сави

15 септембра 1740.

 

Ва име Христа, амин. На 1740 ceктeврија 15.

 

Да јест веденије васакому чловеку пред ким изиде сије писаније, како ја Cћeпaц Јовов Стањевић продах господину Владики Сави баштину Дубоки До васколик са свијем поглављем и лазином, што је око њега, што се моје називаше. То продах од моје добре воље, а за моју потребу, да купим другу баштину, што  ме редиташе. И посласмо стимaдуре на више речену баштину: Николу Вукова и Марка и Вукадина Стојанова, и ми стимaдури пођосмо на више речену баштину, очима видјесмо и ногама обидосмо и из наше кушенције баштину стимaсмо 140 грошах, а у грош по 40 динарах. И узесмо наше карате солите. И ја више писани Сћeпaц Јовов Стањевић бих подмирен на исти дан данашњи у све и за све готовијем динаром пред сједоцима ниже писанијем:

 

Ја поп Иван бих сједок, како вие пише.

 

И ја поп Мојсеј Пламенац бих сједок, како више пише.

 

И бих сједок ја Јово Попов и Вуко Андров и Марко Ђуканов, не умијући писат учинисмо крсте нашијема рукама †††

 

 
















Нема коментара:

Постави коментар