недеља, 26. јун 2022.

Побори - Перо и Војин Савичићи продају земљу Митрополиту Сави - 17 маја 1745.

  

 

  

Перо и Војин Савичићи продају земљу Митрополиту Сави

- 17 маја 1745.

 

Ва име Христа, амин. На 1745, маја 17 ден. У Поборе.

 

Да јест веденије васакому чловеку, пред ким изиде сије писаније, како ја Перо и Војин Савичић господину владики Сави продасмо... Јаришта под дубравом Марковића...ладком уједно, што беше владика купио ... половина, а моја половина; зашто бјеше ... на друго мјесто узео; и уцијенисмо баштину грошах тридесет. И куфин баштини по дну Марка Вукова, а поврх Ђаконовића; от запада Рада Бошкова, од истока Вучуровића ... а отоле више раките на Лазаровића Продо. И то ми ... Владиком уједно, и то бјеше владика купио у Дулетића, и ту уцијенисмо грошах петнајст. И ту бише стимaдури Никола Вуков и Марко и Нико Лазов и Марко Ђуров и Раде Лазов и узесмо наше карате, како иђаше. И ја више речени Перо бих подмирен у све и за све на денешњи ден.

 

И тому свједоци Лазо Иванов Стојанов и Станоје Вукадинов и Стијепо Вуков.

 

И писах ја калуђер Руфим Његуш по ријечи више реченога Пера.

 

И паки продасмо ми више речени Перо и Војин Савичићи под Спиле Мале баштине за осамнајст грошах; са сваке стране куфина церковна баштина; и бисмо подмирени на данашњи ден.

 

И тому стимaдури и свједоци више писани.

 

 

 













Нема коментара:

Постави коментар