четвртак, 14. јул 2022.

Маини - Вучина Попов продаје земљу Петру І.

  


Вучина Попов продаје земљу Петру І.

27 августа 1783.

 

Ва име Христа амин на 1783, августа 27.

 

Да јест веденије васакоме чловеку, пред ким изиде сије писаије, и да се зна, како је Вучина Павов Лијешовић от моје добре воле, а за моје потребе, продадох моју дионицу винограда нa Цaрине, то продадох господину архимандриту Петру Петровићу и неговој братији за четири цекина, и на ту дионицу винограда стимадура нe пoслaсмо него се сами погодисмо за четири цекина,

који су ђушти от злата; у цекин по шест грошах, а у грош по четирдесет динарићах муниде куренте. И ја Вучина Павов Лијешовић питax моју близику, могу ли купит ову моју дионицу, они рекоше: купит не можемо, него продај коме можеш. И то остаде за церкву цетинску у вијек вечни. И тојзи баштини конфини от истока баштина Пера  Лијешовића, а от запади иста баштина царковна, от севера пут комунски, а от југа баштина Пинатића. И ja Вучина Лиjешовић бих плаћен и подмирен од исте церкве цетинске за вишее речене аспре у све и за све, а царква да ужива више речену баштину како исту своју.

 

И овоме писму сједоци који ће се подписат.

 

И ја кнез Лука Кнежевић седочим горнему писму, да је истинито чиним карст руком својом †

 

И ја Перо Лијешовић бих седок и чиним карст руком својом †

 

Писах ја Вуко Марковић по ријечи и наредби обије парте, а пред седоцима више писатијема.

 


 



 










Нема коментара:

Постави коментар