понедељак, 27. јун 2022.

Маини - Тестамент Милоша Вучетина 30 јануара 1739.

 




Тестамент Милоша Вучетина

30 јануара 1739.

 

Ва име Хрита, амин. На 1739 генера 30.

 

Да се зна, како ја Милош Вучетин находим се у тијелу немоћан, а у памети здрав и препоручујем душу моју Господу Богу и пречистoj jeгo матери и васем светим, и остављам за душу моју и мојијех мртвијех господину владики Сави моју старину: кућу и баштину на Угље, а очинство Андријанино ње дио на врх Лазах, Милош да се у то не пача, ни Андријана у Јовов дио да се не пача. И остављам куће и баштине и све што се моје назива овијема старицама: Мојој домаћици Стани и мојијема невјестама

Андријани и Анђуши, да га уживају и да се њим мантенају до њих самрти, докле тече једна, и да се нема у ово моје тицат нитко, докле је жива једна, а пошто се преставе ове бабе да дијеле зетови ово што би остало, како браћа. А овоме ћетету Ђуканову, ако ме послужи посад за које бријеме, да му буде једна стиманца савише од друзијех, како узмирита. И дужан ми је Прентовић 52 гроша и 12 кумствах и 4 побратимства, а глава братина ми остаде на Лучића и његову дружину, од тога нијесам има него 4 цекина кумах, друго ништа. И остаде дужан Станоје Вуков с братом и синовцем Ивом и Вујошем Милошу Вучетину 30 грошах врх баштине под Релином с ову банду Долацах.

 

Сему свједоци: Раде Јовов, Нико Краповић, Иво Тановић.

 

Ја поп Јово Гиговић писах.

 

И ја калуђер Рувим копијах ови тастаменат.

 

 



 










Нема коментара:

Постави коментар