недеља, 26. јун 2022.

Побори - Стијепо Вуков продаје земљу Митрополиту Сави 11 јуна 1744.

 



Стијепо Вуков продаје земљу Митрополиту Сави

11 јуна 1744.

 

Во име Христа, амин. На 1744 мјесеца јунија 11 ден.

 

Да јест веденије васакому чловеку, пред ким изиде сије писаније, како дођох ја Стијепо Вуков господину владики Сави и продах му баштину на Катину Воду от моје добре воље, а за моју потребу, до Вукосавове баштине, коју и он продаде цркви. А от сјевера до Воде Катине и више Воде у Кам Вељи, у који бјеше граб и уз гору на правац до Вељега Дуба и по врху до Греде. И ту баштину стимaсмо 40 грошах и от ње макосмо гроша 4, како бјеше хадет стимадурине, и ту баштину стима Никола Вуков. И за све то бих подмирен у све и за све на исти данашњи дан, и ту се подмирисмо за баштину на Цуцин Гроб на Горња Јаришта. Ја Стијепо Вуков и Вукосав Никчев с нашом синовичном Станом ту бисмо подмирени за 20 и 5 грошах, што бјеше стимао Никола Вуков, Јово Радов. И куфин баштини освудкуд црковна. И тому сједоци: Савић Јоветин з Бјелошах и Никола Франета из Лапчићах и Марко Андров из Поборах. И писах ја калуђер Руфим Његуш, будући мољен от свијех партах.

 

И ми Вукосавовићи свикoлици, који смо више писани писасмо баштину под Коловир Пода; то писасмо на славу Бога и цркве, а за свој спомен.

 

И ја иста Стане пишем на славу Бога и цркве 8 цекинах, што сам донијела от баштине очине к мужу и к сину и да их скужају от те исте баштине, да накужају те 8 цекинах, а остало, што ће остат по мојој смрти, остаљам све у цркву за моју душу и мојега домаћина Пера и сина Ника.

 

 

 
















Нема коментара:

Постави коментар