недеља, 26. јун 2022.

Побори - Јово Попов и др. продају земљу Митрополиту Сави 20. октобра 1740.

   




Јово Попов и др. продају земљу Митрополиту Сави

20. октобра 1740.

 

Во име Христа, амин, На 1740, октомвра 20 ден.

 

Да јест веденије всјакому чловеку, пред ким изиде сије писаније, како ја Јово Попов с Његушах и мој брат Вуко и мој синовац Иван Попов дођосмо на Стањевиће у Свете Тројице господину владики Сави и понудисмо га, да му продамо кућу нашу и баштину у Бобовац и гору и воду и све што се наше назива. И он нама одговара: „Ако ви је за продају, пошљите стимадуре, па ћу дат што је стимају.” И ми исти посласмо попа Јова с Његушах, Јова Николина и Кнеза Ника от Поборах и Вука Јовова. И ми стимaдури пођосмо по ријечи више речених и ногама обидосмо и очима видјесмо и по нашој кушенцији стимасмо двије стотине и десет грошах. И ми више речени Поповићи ову нашу кућу и баштину и гору и воду и сухо и сирово, и наша добра, што имасмо у Поборе, продасмо церкви у вијек и бисмо подмирени на ден денешњи у све за све. Кофин више реченој баштини по дну Јова Никчева синовах, што је цркви …клађена; по врху црковна, от запади Ђурђевац, от Рудине црковна, што је исти владика купио у Марка Кљуновића с Његушах кућу и баштину. И ми стимaдури узесмо наше карате. И овому ... и Вучета Војинов и Перо... церкви испакостио, та... јеромонах Василиј.

 

 

 

 














Нема коментара:

Постави коментар