понедељак, 27. јун 2022.

Грбаљ - Прилог Јова Вујова Светој Тројици 15 новембра 1745.

 


Прилог Јова Вујова Светој Тројици

15 новембра 1745.

 

Ва име Христа, амин. На 1745, мјесеца нојемврија 15 дан. У манастир на Стањевиће.

 

Да јест вједеније васакому чловеку, пред ким изиде сије писаније, како ја Јово Вујов писах се и облештах се Господу Богу и Пресветој Богородици и Господину Владики Сави, да ћу служит цркву и господина владику до моје смарти, а они мене да хране и одијевају и начин сваки чине како и осталому обштему брату, а ја вијерно да служим своју цркву.

 

Пак пишем у цркву цетињску господину владики Сави моју кућу и баштину и што се находи око куће и лозу и маслину и осталу сваку воћку, што се находи и моје назива на Ластву у Карабеж. А ту кућу и баштину мене остави покојни поп Марко Мензалин на својој самрти, а за моју плату, зашто ми остави на самрт његову кућу и ђецу, да му их луде и нејаке помагам за 4 године, докле ћеца приспију и почну се сама помагат, а он мене остави више речену кућу и баштину и зграде и лозе и маслине и метех извише куће, страна до дно Горнње Ластве до Вучетића Дола. И куфинада баштини од запада по дну пут комунски; од истока Два Вучетића, од сјевера Сава Перова.

 

И тому сједоци: Станко Милов и Станко Михов и Перо Савичић.

 

И ја калуђер Руфим писах по ријечи више реченога Јова.















 

Нема коментара:

Постави коментар