недеља, 26. јун 2022.

Побори - Раде Перов продаје земљу Митрополиту Сави 2 марта 1741.

   




Раде Перов продаје земљу Митрополиту Сави

2 марта 1741.  

 

Ва име Христа, амин. На 1741, марта 2 ден.

 

Да јест веденије васакому чловеку, пред ким изиде сије писаније, како ја Раде Перов продадох господину митрополиту владики Сави долове на Горња Јаришта и Прoдо и више продоли баштину до врх Јариштњака једне банде и друге што се може работат и Цијевац до воде и до Савичића баштине за 100 и 40 грошах, а у грош по 40 динарах. То продадох за моје потребе и невоље, што ми бјеше да господин владика 60 и 5 цекинах за крв, што сам да за Баздана, и от тезијех истијех аспpих дадок цркви више писану баштину у 100 и 40 грошах, и бише стимадури на више писату баштину Никола Вуков и Станоје Радов, и ми стимaдури узесмо наше карате солите.

 

Тому сједок Раде Бошков и Ђуро Станојев; не умијући писат учинисмо крст с нашом руком ††

 

Писах ја поп Марко Мрковић по ријечи Рада Перова.

 

 

 














Нема коментара:

Постави коментар