недеља, 26. јун 2022.

Побори - Прилог Марка Јовова и др. Манастиру Цетињском 21 марта 1744.

    


Прилог Марка Јовова и др. Манастиру Цетињском

21 марта 1744.

 

Ва име Христа, амин. На 1744, мјесеца марта 21.

 

Да јест веденије васакому чловјеку, пред ким изиде сије писаније, како ја Марко Јовов с мојим братом Пером и с мојијем синовцем Драгом писасмо дио од Коложуна, што се наше називаше, и дио Франетин, што блесмо ми купили. То писасмо цркви пред душу нашијех мртвијех. Пак и ја поп Јово Гиговић с мојијем братом Марком писасмо и ми наш дио, што се наше називаше; пак и ја Иво Ников пишем мој дио, што моје блеше.

 

А пак нешто мало дуга, што се нахођаше црковно при Марку Јовову, то му црква опрости, да му се не иште нигда.

 

Тому сједоци Никола Ковач и Марко Дулетић, и не умијући писат, учинише својом руком крсте ††


Аз Исајија из Свете Петке (писах?) по ријечи више писанијех.

 

 

 
















Нема коментара:

Постави коментар